Sunday, July 12, 2009

~~ forgive me if i'm wild~~

tajuk entry x bleh blah...
actually tadak apa pon...
saja ja nk cita activities weekend neh ngan today...
okay...
start with friday...

Friday, 10th of July 2009...

ari neh emotional breakdown...i dunno why...but suddenly satu feelings yg kurang enak singgah kt ati aku neh...ya auu...tension yg teramat sgt...huhu...at first nk g sunway ngan zati smua...
disebabkn oleh plan yg agak last minute tros x jd...huhuhu...i'm so sedey...then dpt plak msg member2 rapat skolah yg diorg balik...waaa...why didn't i go home???????huhu...dgn mata yg berair aku tgk2 skype...baca shoutout org...(bleh release tension kot)then aku skype fidah...fidah nk kuaq ngan soleh...p cs...nak ikott!!!!hehehe...aku kejot zati,tp dia tamau ikot...emotional breakdown gak...huhuhu...then apa lg...msg neda...neda on ja...nk beli beg kuliah baru katanya...so at 2.30 p.m. kami pon bertolak...nek teksi pakcik md noor...tq pakcik!!smpai kt cs fidah ckp dia lapaq...so disebabkan baru terbaca blog zack pasal cheezy chikaroni aku pon tingin nk mkn...mcm best...fidah n soleh pon order yg sama...neda ja yg p beli mcflurry...dh lunch katanya...after kenyang (mmg sedap pon...i like cheese!!) kami pon berangkat...soleh n fidah stop kt thai fair...memandangkan aku tau yg aku akan menghabiskan duet kalo stop kt situ,so aku pon ajak neda masuk the store...nk usha jeans...jeans ada 4,tp satu ja celuih...gemok kan aku???huhuhu...tp malang skali x dak yg bekenan...neda plak usha bag...bag kuliah dia tecabot zip...n she managed to buy a bag with 50% off...even after discount,still mahal...tp x pa...cantik n worth it...confirm tahan lama...jalan pnya jalan,last2 masok giordano...giordano tgh wat offer jeans...so aku pon beli la satu...n yg sedey size dh bertambah...huhu...dr 26 dh jd 27...malunya...huhu...after dh merayau2 kt cs,aku ended up beli jeans,buku tajuk aisyah (tingin nk jd baik ok),tudung,handsocks...huhu...even x dak duet,but i need all these stuffs...huhu...before balik sempat la p dinner kt old town coz i really want to eat chicken hor fun...then balik la mktb...letih ok...

Saturday,11th of July 2009...

smalam ronggeng ngan kawan2,ari nie aku kuaq ngan aku pnya sweetheart...huhuhu...sedey ok...terharu yg amat...disebabkan financial aku tgh x stabil disebabkan oleh personal probs (those who know only know,erk??),syamil ckp g penang fully support...huhuhu...terharu gila...baby i love you!!bertolak from maktab around 10 a.m...lama gila x kuaq jalan2...dkt 6 minggu kot...huhu...smpai penang dlm kol 11...breakfast kt mcd seberang jaya...around 11.50 baru bertolak ke pulau...first destination mesti arr queensbay kan...tp aku x expect pon tgh sale menggila...huhuhu...dup dap dup dap jantung aku...mak aiii...boleh kata smua kdai tgh sale...tension gila...p queue kt gsc...panjang berjela...syamil nk tgk transformers,tp ada dua hall showing at the same time,dua2 full...dh bpa minggu dh...haish...so we ended up watching drag me to hell...aku x suka cita tue...wat jantong aku tekejot ja...huhu...before tgk movie tue ada dlm sejam lebey sbb movie start 2.20p.m...so aku pon jln2 ngan syamil...skali lg aku mengamok...knapa?sbb x bleh shopping...huhuhuhu...trok btol ok...so utk coolkan aku syamil ajak mkn ice cream...huhu...kebetulan plak haagen daaz tgh wat promotion...beli 2 scoops dpt free 2 scoops...so dgn bestnya mkn ice cream...aku pnya combination x snonoh...belgian choc mixed ngan apricot...hahahaha...syamil pnya aku x igt...tp both chocs...yg x tahannya bleh plak dia mkn smpai abeh...x offer kt aku pon...bertuah pnya bf...huhuhu...after tgk movie kami tawaf qb...jln2...then syamil ckp nk beli apa2 x...aku ckp tingin nk beli cardigan...so off we go...cari cardigan...disbbkn tgh sales dpt la aku satu dgn harga rm29...happynya...jalan lagi...masok kdai ladylike...then syamil ckp beli la baju lengan panjang...aku x sure nk ke x...then dia ckp kalau nk amik ja...huhuhu...aku pon ended up dpt satu baju...kaler kuning (aku x pnh ada baju kaler kuning)...happy lg...heheh...masa tgh tron escalator aku nmpk ada sale bantal2 n cadar smua...so aku pon beli la bantal baru (hobby:kumpul bantal...x caya tnya org yg pnh msok blk aku)...i bought one for zati...hehehe...then of course la lapaq...lunch...venue:sushi king...syamil pnya first time...and as expected,dia x suka...hihihi...tp aku suka...ahaks...so aku yg mkn byk...before balik sempat singgah al-ikhsan...waaaaa....kt sini la jmpa kasot idaman aku...mahal...rm229...mana mampu...setakat mampu snap pics ja...uhuk2...sedey...tp still dpt something...syamil beli 3 quarter nk pkai maen bola,so aku pon automatic dpt satu...hehehe...sayang abg!!:p...then dlm 6p.m. kami pon meredah kesibukan jalan raya balik ke tanah besaq...sempat singgah sunway...tp bkn dok dlm sunway...parking ja...tp p makan kt domino's...erk...makan lg kan??????hahahaha...n yg plg terharu utk ari neh...masa on the way awal2 pg tue, aku sibuk letak2 beg n kasut kt tmpt duduk blkg...masa aku tgh amik sweater syamil,ada smthg mcm kotak...i asked him "apa dia bwh sweater neh?"...dia ckp kotak...angkat la...after angkat,aku senyum...it was a present from him...dpt handbag converse...yeay!!!of course la handbag tue yg aku guna masa jalan2 kan...matching ok ngan baju...hahahaha...

Sunday,12th July 2009...

hahah...actually ari neh dh start kuliah...started at 8 we had a lecture on Islamic Asian Civilization, at 9 we had a lecture on Classroom Management, then at 10 we had break...at 11 we had a two hours lecture on English Language Teaching Methodology...then we were told that we were to have an hour lecture on Classroom Management from 3 to 4...Dr Newton will be observing...before that, from 2 to 3 my class had our tutorial...so, since that we're on "mc", Zati and i chose not to go back to the hostel for just only an hour...we wandered in the koperasi when i said to zati "zati,after klas satg kuaq nk?nk mkn kek"...then she said "kuaq la nak?"...and we smiled at each other...hahaha...apa lg...sewa keta koop...sejam sudah...syamil yg kebetulan ada kt situ pon follow...joe tamau...so off we go...cs la destination...mana lg...tue yg plg dekat...dgn beruniformkn baju batik maktab,kami pon ronda2...hahaha...syamil p beli mcvalue lunch...aku n zati p beli kek kt secret recipe...and we managed to get back to maktab before 2...hahaha...best!!and just now...i just had my bath n so did zati...she told me that she wanted to go to the "kedai mkn" nk beli teh o ais...her favourite leisure time activity is makan ais ketul...huhuhu...then i said "jom kuaq"...hahaha...n again we did crazy stuff...sewa keta koop for an hour...p cs...i thought of buying polisterine nk wat notice board...smpai cs popular dh nk ttp...huhu...naek kt the store, tadak la pulak polisterine...huhuhu...the i asked zati "p tesco mau?"...n of course la she agreed...hahaha...sma2 sewel...smpai kt tesco, zati p withdraw duet...aku masok dulu...nk cari polisterine neh...tp malangnya aku slh lintas department...aku lalu kt bahagian clothings...hahaha...aku jmpa baju tidoq...comelnya...rm12...mcm ok ja...beli la...aku amik satu...baru lintas x smpai satu rack,aku jmpa sluaq tidoq plak...alah...cute...err...rm12...then zati pon smpai...zati:waaa...comelnya...nak2...so both of us amik sluaq yg sama...hahaha...jalan p cari polisterine...rupa2nya kt tesco pon tadak...hahaha...kuaq nk beli bnda len...tp bnda len yg dibeli...and we managed to buy big gulp...:P masa blk,zati drive...fyi,dia dh lama x drive keta manual...bak kata zati,"dh lama x drive keta manual kecik"...n guess wut...smpai kt traffic light be4 tmn ria jaya,zati nk overtake keta from left...and mmg dkt gila...dia mcm tamau break ok...and i ended up screaming "aaaa...miss!!miss!!"...gedik gila jerit...tp spontan...nk wat cmna...huhuhu...around 10.30 baru smpai mktb...with laughters ok!!

so...forgive me if i'm wild...hahahah...

p/s : actually nk upload pics...tp mcm lembab ja...esok je lah...hehehe...

2 comments: