Friday, May 15, 2009

~~to love or not to love~~

hurm...
aku suke bace blog org...
tp aku x de idea sgt nk blogging nie...
salah satu blog fav aku nie nama die Insan Tinggi...
aku suke bace blog die...
mcm2 emotion ade...
and now aku jatuh cinta ngan lagu dlm blog die...
here's the lyric...
sedey!!!!

Cinta Jangan Kau Pergi
by Anggie

Ku sadari kesalahan ini
Yang membuat segalanya
Gelap jadinya
Oh Kasih ku
Ku harap kau mau
Memaafkan menerima pengakuan ku
Jangan kau diam lagi
Ku tak sanggup menahan
bicaralah kau sayang
Jiwa ini tak tenang
Cinta jangan kau pergi
Tinggalkan diriku sendiri
Cinta jangan kau lari
Apalah arti hidup ini
Tanpa cinta dan kasih sayang

2 comments:

  1. hye girl..
    thanks ya!
    =)
    zack pn ska lagu ni..
    mndalam mksud dia

    ReplyDelete
  2. wah.. peminat zack ye?? hik hik! =p

    ReplyDelete