Tuesday, May 5, 2009

~~bosan..tp nak tulis gak~~

recently teman2 byk berbicara ttg persahabatan...
aku agak terharu...
tp ada jugak yg wat aku rasa benci...
aku rasa menyampah...
because dlm byk2 teman yg aku ada...
cuma beberapa je yg btol2 seorang teman...
yg laen smuanya manis kt mulut je...
aku tau la mulut korg sexy...
pakai lipstick mahal2...
tp ape gune kalau setiap yg korg ckp x pnah btol...
huhuhu...
post aku nie lebey kpd mengingatkan diri aku sendiri...
dalam mencari teman...
kite harus bijaksana...
jgn cepat terpedaya...

aku igt aku dh dewasa...
tp rupa2nya aku masih lagi keanakan...
aku masih menganggap teman yg tiap2 mase ade dpn mata tue la the best of friends...
tp aku salah...
akak aku pnah nasihat aku...
"sis, you shouldn't be clinging on others that are called friends"
huhuhu...
dalam sungguh nasihat akak aku nie rupenye...
x ku sangke cempedak jd nangke...
hahaha...
tp ape2 pon...
aku dh realise smue tue...
aku dh jd a new version of me...
aku dh x peduli ape org kate...
kalo dpn2 org tue senyum ngan aku...
aku layan je...
kalau blkg aku die kutuk2 pon aku x kisah...
janji aku dh x kutuk2 org lg...
n aku wat vow utk diri sendiri...
aku takan lg sacrifice utk org yg bergelar teman...
melaenkan aku rase org tue btol2 seorg teman...
hahaha...
aku ttp pilih love drpd friends...

No comments:

Post a Comment