Saturday, May 16, 2009

~~dulu2~~



tiba2 teringat...

dulu masa skolah menengah...
aku neh student yg sgt nakal...
skolah dulu aku dok kt asrama...
sbb asrama penuh...
huhuhu...
aku rebel masa mula2 masuk...
sbb dh 3 bulan aku dok kt skolah harian...
tiba2 kna pindah skolah...
huhuhu...
x bestnya...
reason=kena tinggalkn abg2 angkat... :p
(p0p0 jgn mrh)
bila dh msok sbp tue, mcm2 bnda aku wat...
dgn harapan mak ayah aku soh pndh balik skolah lama...
tp diorg wat dek ja...
tension aku...
start dr aku form one...
aku dh slalu ponteng klas...
especially kelas bahasa jepun...
hahaha...
relax ja aku lepak kt dorm...
tp x pnah kantoi sbb masa tue aku slalu wat2 kna attack astham aka lelah...
hihihi...
anak nurse kan...
stock ubat melambak...
ahaks...
after dlm sebulan kot...
aku dpt abg agkt...
bertambah nakal la aku...
x dak senior pon yg pernah berjaya torture aku...
sbb aku slalu escape...
ahahah...
plg best time malam merdeka '02...
form one smua kna torture...
tp time diorg kna torture...
one of senior form 5 boys call kakak angkat aku...
dia nk ckp ngan aku...
so berjaya la aku escape torture tue...
hihihi...
cuma kna sound sket ja time nk blah dr dorm diorg...
"dik,muka dh comel...tp kalau senyum lg comel"
kahkahkah...
muka aku dh mmg garang...
nk wat cmna kan...
tp memandangkan akak tue ckp dgn baek...
so aku x kesah...
aku took under consideration la...
hihihi...
masa form two pon aku nakal...
ponteng kelas bnda biasa...
kantoi handphone pon slalu...
smpai ayah aku mls nk g jmpa waden dh...
ada satu hp aku disedekahkan kt HEM...
hehehe...
time form 3 dh pndai tnjuk belang...
dh pndai fly secara open...
smpai lah terkantoi time fly g sure heboh...
time p ngan mak kwn aku...
time balik???
keta waden...
ahaks...
tp slmt la waden tue sporting...
kantoi hp bunyi dlm keta...
dia wat dek ja...
dia just ckp pndai2 la kamu jwb ngan PK HEM...
smpai kt guard post aku dh nampak muka ayahanda Yazid tercinta...
perghhh!!!
garang cm bapak singa...
aku wat muka dek aku...
smpai kt depan tue...
mmg best punya kna tengking...
malu seyh...
siap kna bntai ngan payung lg...
kesian kwn aku...
aku x kna pon...
hihihi...
plg best time awal taon f4 ...
aku mengamuk kt hostel...
sbb waden kunci gate time tgh hari...
ops...
lupa nk gtau...
skolah aku start kol 7.30 n abeh kol 4.15...
rehat jap tgh hari...
aku mmg slalu tggl buku subjek ptg kt dorm...
then after lunch hari tue aku balik tgk gate kunci...
wahhh...
mmg panas la ati aku...
ptg dh la ada bio...
mau mengamuk datin noridah...
so aku ngan 2 3 org kwn aku nekad...
panjat bumbung pejalan kaki yg sambung blok hostel ngan toilet n washing room...
gumbiranya aku...
dpt mandi...
dpt amik buku...
tp...
hahaha...
rupa2nya ayahanda Yazid tercinta tgh skodeng dr blok budak laki...
kahkahkah...
kantoi lg...
apa lg...
kami berempat kalo x salah aku dihadapkan ke mahkamah pelajar...
hukumannya???
sepatotnya kna gantung skolah...
tp dh kami pompuan...
so kna gantung outing selama sebulan...
huhuhu...
parah!!
aku dh la outing balik umah...
huhuhu...
yg paling bestnya...
ayahanda yazid neh cikgu Fizik aku...
tiap2 kali klas Fizik, aku kna dok dpn dia...
nama manja aku kt dia...
"anak nakal saya"...
kahkahkah...
aku igt episod2 kantoi aku smpai f4 ja...
tp time f5 kantoi g...
kantoi dating ngan bf aku kt tepi hall...
(bf=dh ex ok)
hahaha...
masa tue ex aku budak skolah laen...
kantoi...
dia pggl aku ngan ex aku p jmpa dia...
x bleh blahnya dia amik kunci moto...
kahkahkah...
tros dia kal ayah aku...
ayah aku dh la mmg on d way nk p jmpa aku pon...
aku dh agak gabra...
sbb ayah aku garang gak...
tp nasib baek...
ayah aku wat muka cool...
mak aku dh jeling2...
kna khutbah jap...
then ex aku mnx maaf kt parents aku n tros blah...
masa tue aku jmpa dia sbb nk bg ketas trial spm...
so parents aku pon x kesah...
cuma ayahanda Yazid terlampau syg kt aku...
hihihi...
memandangkan aku bakal guru...
aku cuak seyh dpt anak murid mcm aku nanti...
x pon lg nakal...
mesti pening!!
by the way...
post aku dh mmg panjang thp cipan...
dun worry...
aku x tuleh dh panjang2...
cuma teringat sbb hari guru kan...
k lah...
papai~~~

6 comments:

  1. same la kite.. mmg pesen budak nakal.. eh kamu dak ipsah ke?? kos ape?

    ReplyDelete
  2. yep..kos??
    tp nanti kalo gtau jgn marah ehh...

    ReplyDelete
  3. hye.. salam perkenalan.. Em, siape ye kamu ni? sila la kenalkan diri..

    ReplyDelete
  4. Mr Daha: hye..dh knal dh pon..:)

    ReplyDelete
  5. x mrh.. sape?? koba la budak cohort1 tesl jugak kn... grrrr... ni nak mrh ni. har3

    ReplyDelete
  6. yela2...
    memandangkan aku dh terkantoikan diri sendiri sbb terlampau marah...
    hokey2...

    ReplyDelete