Saturday, August 8, 2009

~~di celah-celah kesibukan~~



di celah-celah masing-masing muka macam nak telan laptop, me is still me...aku mesti gak wat bnda sengal...hihihi...and kali neh di celah-celah sibuk wat report SBE...smlm izzati aka temporary roomate tgh kalot struggle siapkan report SBE, aku dgn slumbernya ckp "Zati,azu nk tidoq la...sat ja"...hehehe...and confirm la sat aku tue means smpai pg kan...ahaks...trok2...huhuhu...bila p klas aku la yg plaing berkerut-kerut...sbb...org len smua dh maju ke depan...aku baru tekedek-kedek nk start...mula la nervous bagai...waaa...so dgn bertungkus-lumus, aku ngan partner aku, Aaron p lepak kt library...berbekalkan info yg kami kumpul, aku ngan aaron pon gadoh...tatau nk decide wat cmna...sbb mcm2 version yg kuaq...wahhh...neh sudah parah namanya...and last skali yg terdecide is wat dulu one journal for each topic...wokeh...aku pon khusyuk la wat journal...skali aku pusing tgk aaron, mak aih...dia tgh khusyuk chatting kt game online dia...panas btol ati...huhu...tue la routine aaron kt skolah kalo aku x ajak dia p cari cikgu...hukhuk...ok2...back to the topic...tgh aku struggle siapkan journal, syamil meh library..."Azu, jom p cs...mcvalue lunch.."errr...nk refuse ke?tp mcm best...haish...cmna neh...on je la...ajak zati skali...tina n zatul pn ikot...but then smua cancel...aku dh muncung...syamil dh majuk...haish...aku pon bgn kuaq dr library...angkut sgala brg...smpai kt rak,kal syamil..."Abg kt mana?"..."kt blok...kuaq jom"...aku pon x hesitate lg tros stuju...tamo gadoh lama2 dh...huhuhu...ok...so keja aku stop kt situ...smpai around 2.30 aku balik mktb...dumm atas katil...zati pon baru balik...dia ckp dh lunch...huhu...aku on laptop...layan game...x jugak sambung keja...after dh abeh men game, bleh plak aku wat decision nk tidoq...tp before tidoq ada gak la aku wat cket keja...then trtidoq...bgn2 tgk jam...wahh...dh kol 5...mak aih..mlm ada event kt hall...cmna neh...gelabah bewak...p mandi2...abeh mandi aku msg farid tnya bleh dpt excuse x...dgn vangganya dia kata kali nie x bleh tolong...huhuhu...mampos...tnya zati,tamo p...tnya neda,pon mcm tamo p...tnya wanie...gelabah cicak gak minah tue...dia tnya shikin...shikin kata dia ok ja...then dia tnya vicky,vicky x bg...arghhh...cmna neh...dgn nekadnya neda msg aku.."azu,kte x g la dwn"...wahh...ok2...zati pon tamo p...so aku pon x p...tgh best2 wat keja,zati kata x pyh p hall...dpt excuse...and wan z lah kena wat suratnya...tq wan z!!and aku pon berjaya menyiapkan journal...n aku tingin makan roti canai...yes!!!syamil belikan...waaaa...besh2...dh mkn roti canai sakit perot plak...hadeh...masalah btoi...huhuhu...tp sempat gak tgk cita korea...three dads & 1 mom...hahaha...after dh abeh mkn,maka aku pon menyambung keja...guess what...smpai pukul 4 pg tau aku siapkn report...waaaaa...letih nk mati...esoknya plak,time pg aku x klas IAC sbb bgn lmbt...together with cik zati...kebetulan syamil pon x p jugak...huhu...abeh ja sesi kuliah pg tue,aku pon menyambung keja2 siapkan portfolio...after abeh duet dkt rm20 n memerah keringat...pukul 3.20pm tue aku pon submit...huhuhu...tamau dh p SBE...praktikum pon cmneh gak ke????wawawawa...ni lah yg dikatakan di celah-celah kesibukan!!

No comments:

Post a Comment